پاندا موبایل سکیوریتی
نوشته شده توسط : زپو

 پاندا موبایل سکیوریتی


ضد بدافزار قدرتمند
موتور ضدویروس پاندا، تلفن همراه یا تبلت شما را به یک سیستم نفوذ ناپذیر تبدیل می کند تا ویروس ها و کدهای مخرب اندرویدی نتوانند بدون اجازه شما وارد شده و عملکرد دستگاه های اندرویدی را مختل کنند.

اسکن کارت های حافظه و سایر تجهیزات متصل به سیستم
با استفاده از موتور ضدویروس پاندا و در صورت اتصال حافظه های جانبی یا سیستم های دیگر به دستگاه های اندرویدی، می توانید از عدم وجود کدها و نرم افزارهای مخرب و یا جاسوس افزارهای اندرویدی اطمینان حاصل کنید.

محافظت از حریم خصوصی کاربران اینترنت
Panda Mobile Security به شما امکان می دهد تا در هنگام نصب و پس از نصب App های موبایل، به صورت لحظه به لحظه تنظیمات و سطح دسترسی های نرم افزارهای نصب شده در سیستم را رصد کنید تا دسترسی خاصی به اطلاعات بسیار خصوصی شما وجود نداشته باشد.

Task Killer
خروج کامل از برنامه های کاربردی موبایل و بستن آن ها، وقتی که نیازی به آن ها نداریم، مسئله مهمی ست که اغلب فراموش می کنیم. افزایش تعداد و تجمع این نرم افزارهای بسته نشده، می تواند موجب اشغال بی مورد حافظه اجرایی موبایل و اختلال جدی در عملکرد دستگاه گردد. با استفاده از قابلیت Task Killer پاندا این مشکل را برای همیشه حل کنید!

مکان یابی فوری و لحظه ای دستگاه های اندرویدی
اطلاع از مکان فعلی گوشی یا تبلت شما به صورت لحظه به لحظه ... با استفاده از این قابلیت مهم می توانید گوشی های گم شده یا سرقت شده را ردیابی کنید. توصیه می کنیم که قابلیت دسترسی به اینترنت و GPS را در بیشتر مواقع فعال نگاه دارید.

قفل گوشی یا تبلت از دوردست
حتی در صورت تعویض سیم کارت با استفاده از این امکان، گوشی یا تبلت تان را قفل کنید تا اطلاعات آن به هیچ عنوان برای فرد دیگری قابل استفاده و دسترس نباشد. ت

حذف تمامی اطلاعات از روی گوشی یا تبلت از دوردست
به سادگی و از هر نقطه جهان می توانید اطلاعات حساس و محرمانه ذخیره شده در سیستم های اندرویدی را حذف کنید. در این صورت حتی در صورت افشای رمز عبور و یا باز شدن قفل گوشی ، امکان دسترسی به اطلاعات وجود ندارد.

و در نهایت ... یک قابلیت مهم ضد سرقت
Panda Mobile Security می تواند در هنگام تلاش برای بازکردن قفل گوشی و اقدام برای سرقت آن، از سارق عکس بگیرد و به طور خودکار برای شما ایمیل کند.


خرید و دانلود  پاندا موبایل سکیوریتی






:: برچسب‌ها: موبایل سکیوریتی , پاندا سکیوریتی , اندروید سکیوریتی , لایسنس اصلی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: